Om klubben

​HK STAR er en lille klub lokaliseret i Aalborg Øst. Vores hjemmebane er i Tornhøj Idrætscenter, der ligger tæt på universitetet. Vi tror på, at fælleskabet skal være i fokus for, at vi kan lykkes som forening. Vi ønsker, at alle får den samme gode oplevelse med at være en del af vores klub, som vi selv har fået.

Vi har både ungdoms- og seniorhold, og vi mener, at der skal være plads til alle.

​Vores motto er:
Det skal være sjovt at spille håndbold.

Ungdomsafdelingen​

HK STAR´s ungdomsafdeling lægger vi stor vægt på det sociale, men samtidig vil vi også udvikle spillerne til gode håndboldspillere, hvor der er plads til alle. Vi har alle ungdomshold meldt til turnering i JHF, hvor der spilles kampe i weekenderne, dog er mikroholdene kun meldt til stævner ca. 1 gang om mdr.

​En gang om året, som regel i påsken, deltager ungdomsafdelingen i et stævne, som strækker sig over 3 dage. Sidste stævne var i 2019, hvor de yngste årgange tog til Bestsellercup i Herning, en fantastisk oplevelse for børnene.

I løbet af sæsonen, som er fra midten af august til maj, afholder trænerne forskellige arrangementer for holdet.

I april når turneringen er slut, afslutter vi året med en fælles afslutning for spillerne / søskende og forældre, hvor der er indmarch, valg af årets spiller osv.

Vi lægger stor vægt på at finde gode trænere til vores ungdomshold, da det jo er klubbens eksistensgrundlag de har. Så når du læser dette og sidder med et ønske om at træne et hold eller være holdleder, må du gerne kontakte os.

Seniorafdelingen​

​HK STAR´s seniorafdeling er et bredt udsnit af alle aldre, så der kan altid findes et hold til dig.

I dameafdelingen har vi 3 hold – serie 1,3 og 4 samt i herrerafdelingen har vi 1 hold – serie 2.

​Som i ungdomsafdelingen lægger vi også stor vægt på det sociale, men samtidig er det op til hver enkelt hold / træner hvilke stævner holdet skal deltage i udover JHF turneringen.

​Hvis du vil vide mere om om vores seniorhold, kan du kontakte enten trænere eller vores formand, som kan orientere dig bl.a. om niveauet på de forskellige seniorhold.

Betal kontingent

Ring op